Cel mai bun motor diesel pentru utilitare este noul 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start

Renault a lansat de ceva vreme in Europa versiunea facelift a modelului sau utilitar de clasa mare Renault Master.

renault 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start , motor 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start , test drive 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start , consum 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start , pret achizigtie 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start Acesta a primit la exterior un subtil facelift care aduce acum noi blocuri optice si un interior mai bine realizat calitativ, insa marea noutate este motorul dCi de 2.3 litri.

 

Fata de versiunea Master 2.3 dCi de 150 CP testat de echipa Whattruck AICI motorul francezilor a primit in premiera in acest segment o noua supraalimentare dubla.

Noua versiune se numeste 2.3 dCI Enrgy TwinTurbo si dezvolta o putere maxima de 165 CP si un cuplu de peste 400 Nm incepand cu o turatie de 1.400 rpm.

renault 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start , motor 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start , test drive 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start , consum 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start , pret achizigtie 2.3 dCI ENERGY 165 CP Stop&Start In viata de zi cu zi noul Master TwinTurbo devine cea mai puternica utilitara de 3.5 tone din Europa, aceasta fiind mult mai performanta decat un Ford Transit 2.2 TDCi de 155 CP sau un Mercedes Sprinter 2.1 de 163 CP.

 

Francezii de la Renault anunta in premiera si o scadere a consumului de motorina cu pana la 1.5 litri fata de vechiul 2.3 dCI de 150 CP, motor care a fost recunoscut de toti transportatorii drept cela mai economic din segment.

 

About ALT


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: