Test Drive cu noul Renault Kangoo Express 2012 1.5 dCI 90 CP

Echipa Whattruck a testat in premiera pentru dumneavoastra cea mai noua masina a celor de la Renault din segmentul vehiculelor utilitare.

Aceasta este bineinteles noul Renault Kangoo Express care a primit in acest an un amplu facelift exterior.

Fata de modelul vandut in Romania cu succes pana in prezent acest Kangoo 2012 facelift este o utilitara care a primit modificari la capitolul exterior unde aceasta primeste in premiera o noua parte frontala. In spate totul este aproape la fel ca si pana in prezent, respectiv un design normal care ofera un acces foarte bun spre spatiul de marfa.

Motorizare

Sub capota noul Kangoo primeste o motorizare diesel dCI de 1.5 litri care dezvolta acum o putere maxima de 90 CP fata de 85 in trecut. Crestrea puterii se datoreaza trecerii motorizarii la norma de poluare Euro 5.

Pe sosea motorul trage usor mai bine insa transmisia manuala cu 5 rapoarte este bine sincronizata pentru transportul urban unde masina merge in sarcina distante relativ mici.

Cand iesim pe autostrada modelul de fata este usor sub motorizat, sfatul Whattruck pentru cei care parcurg aceste distante este sa achizitioneze versiunea diesel de 110 CP care primeste o cutie de viteze manuala cu 6 rapoarte.

Pret

Renault continua sa fie unul dintre cei mai competitivi constructori de vehicule utilitare din lume prin prisma faptului ca noul Kangoo 2012 continua sa fie o utilitara bine dotata care are un pret de achizitie mult sub ceea ce ofera concurenta (VW Caddy, Opel Combo sau Fiat Doblo).

Pretul de achizitie al unui asemenea model porneste de la 9.500 euro fara TVA, insa daca echipam modelul cu aer conditionat sau senzori de parcare acesta sare de granita celor 10.000 euro.

Chiar si asa, Kangoo este cea mai ieftina utilitara din acest segment (daca nu tinem cont de modelul autohton Dacia Logan Van), detaliu care este mult mai important pentru un mic intreprinzator decat achizitia unei utilitare germane foarte bine cotate ca brand insa si mult mai scumpa.

Concluzii

In comparatie cu modelel concurente Kangoo Express ofera una dintre cele  mai bune pozitii la volan iar motorizarea diesel dCI de 1.5 litri este un fenomen atunci cand vine vorba de consumul de combusitibil.

Cu un rezervor de 60 litri Kangoo Express poate parcurge lejer peste 1.200 de km.

Nota noastra pentru acest model este de 8.9 pentru ca ofera un excelent raport pret-performante-spatiu de incarcare si aduce o autonomie foarte mare intr-un segment care ofera utilitare din ce in ce mai grele inca la gol care au de suferit la capitolul sarcina maxima si consum de combustibil in ciuda echiparii cu motorizari diesel.

In plus fata de aceasta nu trebuie sa uitam faptul ca incepand cu luna viitoare Mercedes urmeaza sa comercializeze in Europa de Vest noul Citan care este de fapt acest Kangoo Express cu alte blocuri optice si o noua plansa de bord.

Pro

Imaginea modelului, fiabilitatea sa recunoscute pe plan european, motor relativ puternic insa foarte economic, spatiu de marfa in limitele clasei, ampatamentul marit anunta o stabilitate crescuta, anvelopele Continental de serie ofera performante foarte bune

Contra

Motorul este economic insa parca ne-am fi dorit tot timpul versiunea de 110 CP, cutia de viteze are rapoartele sincronizate elegant pentru mersul in mediul urban, toate dotarile interesante sunt optionale, valoare relativ mica de revanzare

Oferte Renault

Vezi care sunt ultimele oferte pentru modelul Kangoo Express 2012 AICI!

About ALT


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: