Emisiunea Whattruck Test Drive Renault Trafic 2012 2.0 dCI

Sub capota utilitarei franceze se ascunde o motorizare diesel de ultima generatie care, corespunde normelor de poluare Euro5.  Acest propulsor cu o cilindree de 1995 cmc dezvolta o putere maxima de 115 CP.

Noul propulsor M9R dezvolta un moment motor de 300 Nm incepand cu 1.500 rpm.

Acest motor si-a facut prezenta pe modelele Renault in urma cu mai bine de 4 ani pe modelul Laguna III, Renault declarand ca acest diesel trebuie sa schimbe in intregime perceptia despre masinile diesel din Hexagon.

Pentru a aduce argumente Renault echipeaza acest motor cu o distributie pe lant care necesita revizii doar la peste 250.000 de km. Fata de vechiul 1.9 dCI acest 2.0 dCI are ofera un rafinament superior.

Citeste mai multe AICI!

About ALT


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: