Test Drive cu noul Mercedes Vito Shuttle 2012

Mercedes este unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din segmentul van din lume prin simpla prezenta a modelului Vito/Viano.

Acest model a ajuns la cea de-a doua generatie si reprezinta in acest moment un vehicul complet atat din punct de vedere al componentei tehnice cat si cea a design-ului.

Pentru anul in curs Mercedes comercializeaza pentru piata din Romania primul amplu facelift operat modelului Vito. De aceasta data van-ul germanilor primeste o noua parte frontala mult mai eleganta si o paleta de motorizari si echipamente care fac din acest model unui dezirabil.

Vito primeste un facelift pentru 2012

Van-ul din acest test drive este de fapt vechiul Mercedes Vito care a fost lansat in Europa in urma cu cativa ani si a reprezentat pentru marca din Stuttgart o prezenta demna de renumele Mercedes.

Daca prima generatie era un van care a fost realizat de Mercedes pentru a inchide o nisa din piata de transporturi, acest Vito a reprezentat o evolutie care avea sa aduca mari avantaje utilizatorului. Primul Vitor bazat mai mult pe o masina de mare serie era echipat cu o motorizare care oferea puterea maxima spre puntea fata, solutie testata de catre Mercedes doar pe modelul de clasa mica Clasa A.

In ciuda avantajelor unei asemenea transmisii masina a dovedit o fiabilitate relativa in special datorita aparitiei primului motor diesel CDI cu sistem de injective Common Rail. Primul facelift opera lui Vito I a rezvoltat marile probleme ale tineretei si a aratat ca Mercedes este unul dintre cei mai importanti constructori de vehicule utilitare din lume.

Modelul din acest test drive este un Vito care face parte din ce-a de-a doua generatie si care a primit asa cum era de asteptat un amplu facelift anul trecut.

Design aprofundat

Fata de modelul care a fost construit pana anul trecut acest Vito II facelift este o masina mult mai rafinata daca ne uitam la capitolul design. Partea frontala imprumuta multe elemente de la fratiorii Clasele E si R, blocurile optice avand o linie realmente premium. Aceeasi senzatie este oferita clar si de catre interiorul masinii care a suferit cele mai ample modificari.

Daca primul van Vito I a suferit foarte mult la capitolul calitate de fabricatie si la capitolul calitate perceputa aceast al doilea Vito se prezinta intr-o forma complet noua. Plansa de bord este acum realizata dintr-un plastic mult mai placut la atingere. Consola centrala a primit de asemenea un nou sistem multimedia care ofera soferului un nivel al comfortului demn de o limuzina Mercedes din clasa mare.

Nivelul echipamentelor fac diferenta la noul Vito Shuttle 2012

Multi se intreaba constanta de ce anume trebuie sa platim in medie cu pana la 5.000 euro pe un Mercedes Vito in comparatie cu modelel concurente. Ei bine toata lumea plasteste aceasta suma pentru ca Mercedes este singurul constructor din acest segment care aduce comfortul masinilor premium in acest segment. Clientii de Mercedes Vito aleg in mare parte ca masina lor sa fie echipata cu un sistem multimedia de ultima generatie, aleg o instalatie de aer conditioant automata pentru a creste comfortul pasagerilor si de ce nu echipamente precum ESP-ul, oglinzi electrice si scaune fata incalzite.

Acesta pot parea la prima vedere un moft insa viata unui mic transportator implica efectuarea a mii de km in spatele volanului, de unde si necesitatea de a avea un comfort cat mai mare.

Masina din acest test drive este comercializata de catre Mercedes Benz Romania cu un pret de achizitie care porneste de la 33.000 euro fata TVA, pret care este peste media clasei insa care aduce clientului o echipare standard completa.

Nota noastra a celor de la Autolatest si Whattruck pentru acest Vito Shuttle este de 9.8 pentru ca aceasta este cea mai comfortabila optiune din acest segment si de ce nu pentru ca dispune de ingredientele corecte pentru a face din acest model un van de succes.

PRO

Imagine de marca, interior imbunatati, calitate de fabricatie mai buna, 8 scaune individuale, cutie de viteze automata eleganta, valoare mare de revanzare

CONTRA

Aici amintim de puterea prea mica a motorului diesel CDI, dotarile premium sunt optionale si foarte scumpe, tren de rulare usor instabil insa si extrem de comfortabil, pret de achizitie mare

About ALT


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: