Prezentare Peugeot Dangel 2012! Specialistul transmisiilor 4×4

In fiecare iarna transportatorii sunt pusi in fata unei situatii in trafic extrem de neplacute, respectiv acestia trebuie sa parcurga distante mari in conditii de aderenta precara.

Pentru a scapa de aceasta grija cativa constructori de utilitare din clasa de 3.5 tone ofera spre comercializare vehicule speciale care sunt echipate cu transmisii integrale permanente.

Toate bune si frumoase insa daca vrem o utilitara compacta cu o tractiune pe patru roti produsa de francezi alegerea devine si mai grea. Astfel, daca ne gandim la un Peugeot Partner sau chiar si la un Citroen Boxer alegerea unei transmisii dedicate adrentei precare este imposibila. Singura solutie reala a momentului este sa optam pentru un model produs de specialistul Dangel.

Despre marca Dangel

Dangel este cel mai important constructor de automobile cu transmisie integrala al masinilor produse de francezii de la PSA (Peugeot si Citroen).

Din pacate in Romania nici Dangel nu a venit insa nici importatorii marcilor Peugeot si Citroen nu au comercializat oficial aceste automobile.

In ciuda unui trend pozitiv (vezi inteaga gama de utilitare VW Caddy si VW Transporter 4Motion), romanii nu au avut ocazia de a testa si eventual cumpara aceste masini. Pentru cei care doresc sa cunoasca mai multe trebuie spus ca Dangel modifica masinile Peugeot si Citroen de mai bine de doua decenii, acestea fiind atat utilitare mici precum Partner cat si cele mari precum Boxer.

Prezentare Peugeot Partner 2011

Fata de o masina cunoscuta e multi dintre noi specialistul Dangel ofera clientilor si o versiune top a modelului compact Partner. Noua utilitara recent lansata in Europa se prezinta intr-o forma noua cu un spatiu interior mult mai bun decat cel al generatiei precedente.

Dangel vine si opereaza aceste schimbari masinii de fata deoarece in Europa exista o piata in crestere de clienti care doresc ca aceste masini sa aibe o tractiune integrala. Fata de un 4Motion al celor de la VW sistemul Dangel este mult mai profesionist in mediul off-road deoarece francezii au optat pentru un tuning realmente extrem.

Astfel, fata de un Partner de serie noul Dangel Partner are o garda la sol marita, iar trenul de rulare benficiaza de noi suspensii care permit masinii sa se aventureze fara probleme chiar si in locurile unde multe SUV-uri se predau.

Diferentialul spate este blocabil iar transmisia manuala beneficiaza de primele doua rapoarte mult mai scurte pentru a facilita un comportament mult mai sigur in mediul off-road.

Garda la sol mai mare si capacitatea trenului de rulare de a functiona foarte bine chiar si pe cele mai proaste drumuri ofera celui de la volan si o sarcina utila mai buna decat cea a modelului de serie.

MOTORIZARE

Sub capota francezului se ascunde un motor HDI de 1.6 litri si 109 CP, propulsor care a dovedit in ultimii ani o anduranta superioara modelelor 1.5 dCI de la Renault sau 1.6 TDI al celor de la VW.

Momentul motor de 240 Nm este identic cu cel al generatiei precedente HDI si TDCi de 109 CP, si ofera un comportament elegant in viata de zi cu zi.

Noul Dangel atinge 100 de km/h in 14 secunde, iar viteza maxima este de 173 km/h. Conform producatorului consumul mediu de motorina este de 6 litri pentru fiecare 100 de km parcursi, insa trebuie totusi sa ne asteptam la 8 litri pentru un mers in oras.

COSTURI DE ACHIZITIE

Pentru cei care sunt interesati de achzitionarea unui asemenea model trebuie spus ca Danger are o legatura cu dealerii de vehicule comerciale din Romania. Doritorii de masini Peugert sau Citroen echipate Danger sunt sfatuiti de francezi sa ceara dealerului din Romania ca masina nou achizitionata sa treaca inainte de livrarea propriu-zisa pe la Danger.

Conform francezilor conversia unui Peugeot Partner dureaza maxim 6 saptamani iar costurile incep de la suma de 5.790 euro. Daca vrem si un difrential spate blocabil sau o caseta de reductie costul total poate sa ajunga la 8.090 euro fara taxe.

PRO

Model exclusivist, extrem de capabil in off-road, diesel elegant si economic, performante bune pe sosea, garda la sol mare, diferential blocabil spate.

CONTRA

Pret de achizitie mare insa din aceeasi clasa cu cel al modelele 4Motion VW, perioada de livrare.

About ALT


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: