Lufthansa inregistreaza un numar record de pasageri in 2011!

Companiile Lufthansa Group au transportat în total peste 106 milioane pasageri / Passenger Airline Group prognozează o creştere de 3 % pentru 2012, în contextul economic actual

Companiile aeriene membre Lufthansa Group au transportat un număr record de pasageri în 2011. 106,3 milioane de pasageri au ales să zboare cu Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, bmi şi Germanwings. Acest număr este echivalent cu o creştere de 7,5 procente comparativ cu anul anterior. Grupul a crescut capacitatea cu 9,8% în 2011, în vreme ce valoarea locului pe km parcurs a crescut cu 7%. De asemenea, gradul de ocupare mediu a aeronavelor a scăzut cu două puncte procentuale, până la 77,2%.

Tendinţa de scădere a vânzărilor manifestată în toamnă a continuat şi în lunile următoare ale anului; la nivel de grup, ritmul de creştere a vânzărilor înregistrat la începutul anului 2011 s-a dovedit a fi dificil de menţinut. Din perspectiva acestei evoluţii şi a contextului economic nesigur grupul de companii aeriene îşi propune ca, în anul 2012, să obţină o creştere de 3 procente a valoarii locului pe km parcurs. Acest deziderat va putea fi atins prin utilizarea de aeronave cu capacitate mai mare şi prin introducerea noii cabine Europa pe rutele europene Lufthansa.

În 2011, au zburat cu avioane Lufthansa peste 65,5 milioane pasageri – cu 11,3 milioane mai mulţi decât în anul anterior. Lufthansa şi-a extins capacitatea de transport cu 11,8 procente, în vreme ce vânzările au crescut cu 8,8 procente. Gradul de ocupare a fost mai mic cu 2,2 procente comparativ cu anul trecut, ajungând la 77,2 procente. În 2011, SWISS a transportat aproximativ 16,4 milioane de pasageri, iar Austrian Airlines 11,3 milioane, în vreme ce în jur de 5,7 milioane pasageri au ales să zboare cu bmi, iar 7,5 milioane cu Germanwings.

Lufthansa Cargo a înregistrat o creştere de 5 procente la numărul de tone per kilometru în 2011 atingând un total de 1,9 milioane tone de marfă şi colete. Capacitatea a crescut cu 8,6 procente, în vreme ce vânzările au fost mai mari cu 6,5 procente. Aceasta a determinat o scădere a factorului de încărcare cu 1,4 procente, până la 69,5 procente.

About ALT


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: