Primul trenulet Automobile Dacia permite vizitarea uzinelor de la Mioveni!

La sfarsitul lunii iunie 2011, Dacia a inaugurat o modalitate de vizite inedita in Romania si in Grupul Renault: un trenulet de vizite destinat in principal angajatilor si familiilor acestora. Trenuletul este format dintr-un vehicul electric si un vagonet cu o capacitate de 17 locuri (din care unul apartine insotitorului de grup). Traseul complet al unei vizite cu trenuletul dureaza doua ore, iar vizitatorii beneficiaza de un ghid audio cu informatii despre fiecare departament.

Vizita incepe in departamentele Presaj, Caroserie si Montaj General (zone de activitate din perimetrul Uzinei Vehicule Dacia) si continua la Expeditii Vehicule (Directia Logistica Centrala) si la Uzina Mecanica si sasiuri Dacia (Motoare, Cutii de viteze TL, Sudura/Presaj/sasiuri, Aluminiu).

Odata cu lansarea modelului Logan, in iunie 2004, uzina Dacia de la Mioveni a suscitat un interes imens pentru a-si deschide portile. Multi dintre angajatii Dacia si-au exprimat dorinta de a vizita si celelalte departamente in afara celui in care isi desfasoara activitatea. Totodata, a fost solicitata si organizarea unor operatiuni de tip porti deschise, in cadrul carora si familiile salariatilor Dacia sa poata avea acces in uzine.

Aparitia trenuletului permite companiei sa raspunda intr-un mod eficient si sigur cererilor constante de vizite. Astfel, o vizita cu trenuletul ofera vizitatorilor ocazia de a vedea cum se construieste o masina, de la prelucrarea tablei si a pieselor din tabla, la sudura acestora, pana la montajul caroseriei, motorului, cutiei de viteze, parbrizului, capotei, cablajelor, scaunelor, volanului si farurilor.
in ultimii opt ani, peste 14 000 de persoane au vizitat uzina.

Inainte de existenta trenuletului, vizitele la Dacia erau organizate pe jos. Vizitatorii erau echipati cu incaltaminte de protectie si instruiti pentru a respecta consemnele de securitate, astfel incat vizitele sa se desfasoare in bune conditii. Aparitia trenuletului a sporit confortul si gradul de securitate al vizitatorilor.

Limitarea de viteza, de 5km/h, permite o buna vizibilitate a departamentelor vizitate, iar pasagerii se afla in siguranta. Dacia foloseste deja acest tip de vehicule electrice pe platforma, in scopuri logistice, pentru tractarea bazelor rulante care trasporta diverse componente intre departamente.

About ALT


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: