Test Drive Mercedes Vario 2011! Eternul caraus al stelei in trei colturi

Această prezentare necesită JavaScript.

Care este cea mai buna utilitara Mercedes? Sprinter, Vito sau Vario?

La aceasta intrebare exista asa cum era si normal mai multe raspunsuri cinstite, insa la sfarsitul zilei la capitolul utilitare Mercedes are doar un singur castigator.
Miticul Sprinter

Una dintre cele mai importante utilitare din gama Mercedes este arhicunoscutul Sprinter, masina care a ajuns la cea de-a doua generatie si se prezinta pe piata drept cea mai buna utilitara din clasa de 3.5 tone.

Acest lucru este si normal deoarece daca ne uitam putin pe fereastra in maxim 5 minute o sa avem sansa sa vedem un Sprinter in trafic.

Istoria Sprinter a inceput in urma cu mai bine de 15 ani cand VW si Mercedes au decis sa construiasca impreuna o utilitara de 3.5 tone moderna si eficienta.

Rezultatul se numeste Sprinter din partea lui Mercedes si LT din partea lui VW.

Ambele masini au avut un succes notabil insa doar Mercedes-ul a reusit sa devina cu adevarat un icon in industria transportatorilor.

De vina pentru aceasta este doar motorul diesel CDI de 2.2 litri care este mult mai rezistent, mult mai eficient si de ce nu mai placut in utilizare decat un TDI care se regaseste sub capota lui LT.

Vito sau Viano?

In aceeasi gama de utilitare Mercedes mai propune si modelul Vito/Viano, o utilitara medie care este capabila sa se strecoare in mediul urban mult mai eficient decat un Sprinter.

Gama de motorizari cuprinde aceeleasi CDI-uri de 2.2 litri insa si un mare V6 CDi de trei litri care se reageste si pe modelele premium Clasa S.

Pentru a satisface si gusturile hotelierilor din zonele alpine Mercedes ofera pe ultima generatie de Vito si Viano o transmisie integrala permanenta de tipul 4-Matic prima generatie.

Aceasta este eficienta si consumul de carburant este putin mai mare decat cel al versiunii cu tractiune pe puntea fata.

Indestructibilul VARIO

Ajunsi in final putem spune fara menajamente ca cea mai buna utilitara din gama Mercedes este modelul Vario.

Acest camionas de mici dimensiuni se produce de mai bine de 30 ani si reprezinta singura masina impreuna cu magnificul Mercedes Clasa G care provin dintr-o perioada din timp cand Mercedes construa masini pentru o eternitate.

Sub capota lui Vario se ascunde un motor diesel fenomenal de 4.249 cmc cu 4 cilindri in linie care dezvolta o putere maxima incepand cu 129 CP si poate sa ajunga pana la un nivel de 174 CP.

Marele avantaj al acestui motor este acela ca dezvolta un moment motor de 675 Nm incepand cu o turatie de 1.200 rpm.

In viata reala acest lucru se traduce printr-o forta aproape inepuizabila in aproape orice regim de trafic.

Pentru cei care nu-si dau seama de momentul motor si de turatia la care este atins putem spune ca vechiul Roman Diesel de 12.000 cmc avea o putere maxima de 208 CP si 750 Nm.

Noul motor poate sa fie cuplt in premiera si la o transmisie 4×4 clasica care face din acest Vario un micut Unimog pentru transportul de marfa.

Din punct de vedere tehnic Mercedes-ul Vario este aprope clasic, soultie care a fost testat in ultimele decenii de mii de soferi.

Mediu inconjurator

Inginerii Mercedes au decis ca pentru a face aceasta masina mai atractiva si de ce nu mai buna cu mediul inconjurator au efectuat un facelift de proportii in urma cu o luna.

Nou Vario este de fapt vechiul Vario insa care dispune in premiera de o gama de motorizari mult mai ecologice.

Pentru a respecta standardele viitoare cu privire la emisiile poluante, Vario va fi dotat cu un motor prevazut cu o noua tehnologie de evacuare, care va suplimenta tehnologia SCR, raspunzând astfel standardelor Euro 6. Modelele Vario vor continua sa fie fabricate la Ludwigsfelde ai dupa 2013.

About ALT


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: